Lov

Hurra idag är det andra dagen på lovet och jag befinner mej i malmö.
Sitter på älsklingens lektion om datakunskap eller ngt skit O.o..
Har snackat lite med svea-britta och lite med alex..
En sak jag aldrig kommer glömma..
Att åka till malmö känns som om man sitter på planet i max 20 minuter ,fast man sitter en timme:P..
Det var ganska fint långt upp i luften då man såg alla tända städer..:)..
Hör dock knappt på mitt vänstra öra men det går över:D..
Längtar lite efter mat nu :3, har dock redan käkat en baguette men vill ha en god mat mat mat:D..<3..

Vädret här nere är att det känns som en tidig vår dag på moronen:P..
Det är ganska mysigt men endå fortfarande lite kallt:p..
Jag trodde det skulle vara värmare men vad ska man begära istället??:P..

Maten duger eller den är bättre än stockholm, fast det beror på vad man äter också..
Kina maten  här är billig och rätt så god , i stockholm är den dyr men den duger mindre där ..
Antingen får man för lite sås eller förlite mat, alltid lite för lite av någonting..

Ska flyga hem på måndag den 2/3-09...

Får nu inte glömma att mormor fyller år på fredag..
Får nu absolut inte glömma att gratta henne:)...

Snart börjar min syster att flytta till oss, eller oss och oss hon flyttar till huset nedan för våran gård.
Ska blir lite kul men endå inte..
Har alltid tyckt att det skulle vart kul att åka till henne för mat och sånt.
Men nu så bor hon max 10 meter ifrån mig, inte lika kul för att det bara är att gå dit om man vill ngt..
Visst syrran och hela familjen stört längtar ju men jag vill iallafall inte ha dem springandes varje dag i mitt rum..
Måste visst sätta ett nytt lösenord för datan, annars vet man aldrig..

Pappa köpte nu en ny laptop, en likadan som min fast större skärm..
Han ville inte ah den så jag fick den, typ tjoho xD..

Robin som har åkt till norge har min gammla data (min gammla)..
Och jag har min med utan att pappa vet, så han kommer nog bli arg men spela roll :P..

Nu ska jag in till facebook och hotmail..
Maybe en annan sida..

Skriver mer imorgon kjamz~

Kommentarer
Postat av: natta

fuck off XD du vill visst ha mg springandes varje dagxD

2009-02-25 @ 01:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0