Segiiiss dag

Har vaknat för kanske en- 1½ timme sen..
Mammma ringde och hörde hur det var med oss:)..
..
Igår så fick jag följa med till skolan haha ganska lame xD...
Har lov men måste endå gå till skolan xD...
Hade från början 500:- nu har jag två hundra kvar..
Har lagt undan dem och ska bevisa för mamma och pappa att jag kan vara sparsammt:)..
Ska spara och fortsätta med bantningen..
Dock går den åt helvete, men snart är det på rätta vägar igen:D..

Älsklingen sitter bredvid med min laptop och fixar MS, medans jag nu sitter här  och bloggar..
Nu är jag sammt förkyld också..
Mår illa efter att ha ätit en bit kladdkaka till frukost...
Så nu sitter jag här med ett nyttigt glas juice och försöker få till en bättre hälsa xD..

Ska fortsätta tråka nu bye bye .__.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0