Värdefull dag

Trodde det inte skulle funka idag men det gjorde det..
Hade fått in mina pengar men dem har jag låtit vara..
Dagen började med att jag gick upp vid 8 och satta mig vid freddes msn..
Snackade lite med hans kompisar och så..
Sen då han vaknade vid halv elva tog vi en mysig dusch tillsammans..
Dock varade den inte länga p.g.a  att jag fick ngt som sved som fan i ögat , sköljde sedan ögat och håret och gick ut..
Började klä på mig medans fredde var kvar i duschen..
Hittade mina kläder och han la sig i sängen igen för att värma sig..
Jag hade börjat sminkat mig och gissa vad, jag har fått in snittsen på att sminka mig fort OCH snyggt ;)..
Men efter det blev det en morgon cigg av väntan på bussen..*mums*
Sedan for det iväg in till stan..
Vi gick till shango och gissa vad hittade en jääääääte söööt tröjja :P..
Och hittade sammt gothic lolita strumpor<3..
Men men..
Vi begav oss till shock och älsklingen hittade sina brallor där:)
snygga va??

Sedan gick vi till ett piercing ställe och frågade om dem tog meduza, dem bah nej det är för farligt..
Man bah DRA ÅT HELVETE FÖR FAN!! alla andra piercare piercar där men nej då >___<..
Vi begav oss surt till netto( eller jag var sur iallafall..) hittade mammas kryddebollar men inte fettet till pappa..
Suck*..
Men jag blev inte deppig för det..
Vi gick tillbaka till shango och köpte saker där:)..
Jag köpte en kisse tisse tröjja med vantar till,
en headdress
och även en söt liten kjol..:)


fin fint va??:)

Har också funderat länge på den alternativa stilen..
Och jag har bestämmt att jag ska gå tillbaka till den:)..
Dock kommer inte jag hänga på plattan men jag kommer få nya vänner:D..
Med mna fina kläder kan inget gå snett..
Förutom min värld den är tre kantig och sne, därför beteer jag mig som jag gör:D..
Men jag älskar den endå<3<3<3 (ibland)...

Efter shango drog vi till ett jävla gatukök..
Trodde det var äcklig mat, men det var sååå jävla gott:D..
Detta slår donken med 1 % mer x)..

Sen kom vi hem tog på mig mina nya kläder och gick till macken med fredde och handla..
Nu sitter jag hära och drcker juice o bloggar snällt..

Dagen blev visst inte så dumm endå^^..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0