Flizens dag

Idag har jag kommit hem från lilla jenny:)..
Igår så kom morfar fick min julklapp då 300:- , och sedan dagen innan fick jag 500:- ..
Sen igår så sov jag hos jenny, vi bakade pizza och drack gott:D..
Sen nu idag kom jag hem och och då var min kära syster och hennes mamma här:D..
Sen skulle jag vara med paloma så jag fick skjuts ner till centrum.
Det började med att vi skulle köpa nya skor till henne.
Men sen ville hon inte och jag hade pengar så jag ville handla ett par nya jeans som jag verkligen behöver.
Jag började med NewYorker sedan Jack and Jones men hittade verkligen inte ett par jeans inte ens på Now..
Sen tänkte jag okej jag ger gina ett sista försök, gick dit och hittade ett par skit snygga jeans..
Jag sa till paloma hoppas jag passar dom, gick sedan och prövade och jag passade:D
Bantningen ger fan resultat nu:D.. Har prövat tröjjor kjolar byxor och även klänningar i sommras men har fan inte passat mej:s..
Men nu wiieee...
Köpte dom direkt, sen så gick vi till NewYorker och köpte min cupcake tröjja:D<3<3<3

Sedan drog vi till donken och satt där i evigheter, sedan kom hennes kompis hon käkade och sedan drog alla åt ett varsit håll.
Imorgon bär det såklart av till skolan fast innan det blir det en varm choklad med jenny och alex:)<3..
Har också valt nytt gymnasium hoppas att få komma in på naturbruk eller fordonsprogrammet:D men men lycka till åt mej:D

Bilder från idag:D..

Älsklingen photoshopade mej, blev skit snyggt...
På brallorna med<3
Före bilden innan han photoshopade den:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0