Måndag..

Bara en vecka kvar tills jag ska på syn undersökningen nu:).
sitter i sängen med laptopen och små chattar lite, sen ska man duscha..
Min dag har varit helt fucking seg idag..
Alex försov sig och jenny trodde typ att han blivit nerslagen eller kidnappad av en hobby blatte xD..
Men sedan kom han till skolan:)..
Sen drog vi hem till jenny o jaa sen hände inget mer där..
Jag och alex tog bussen sen kom min buss direkt efter så det blev hejdå alex xD...
ahahah..
Då jag kom hem böt jag om till mys kläder men inser nu att jag måste ha brallor på ska tjäna pengar idag..
Ska sitta barnvakt hos grannen brukar typ få en hundring och sånt..
Fast dom ska gå till tacklas pansion:)..
Ska fläta håret tror jag men det får vi se senare:D..
Har ätit lite sen så snackade jag med fredde en stund..
Nu sitter jag och ska se ett avsnitt simpsons innan jag duschar:)..

Nej nu får jag sluta innan jag spricker i benet..

bye bye ~

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0