Skolan igen

Min tid vid nyår och hela lovet har varit ganska bra.
Visst nu återvänder vi till skolan igen men på  jag ett sätt ska det bli kul endå.
Ska ge gärnet nu och hoppas på det bästa till sommarens slut.
Men även där blir ett problem, två av mina polare d.vs min kille och Alex tar studenten.
Hur ska jag göra? jag kommer antagligen missa mina betyg igen då som detta ..
Men men det får vi se då det kommer längre fram.
Just nu har jag iallafall planerat hur jag ska göra till sommaren,
jag har tills midsommarafton och den dan skolan börjar på att bli smal..
Själv tycker jag att jag har gått ner lite sen jag var hos Fredde men det tycker kanske inte många..
Men jag tar inte skit från andra har jag fått lära mej:)
Så släng er i väggen fjortisar mitt självförtroende is the shiat ;D..

Men men slut snackat om detta har typ en dag kvar av lovet palla snacka om skolan redan då eller???
Aja hoppas allt blir bra till slut:D..

Nu ska jag iaf se två filmer så njut av bilderna ;)...

Denna bilden har jag piercing mellan ögonen men eftersom jag ska få nya glasögon så tog jag bort den redan idag..
Och såhär ser du ut nu smal i ansiktet kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0