Snart fredag..

Hallelulja, jag har klarat helgen..
 I fredags var jag på bio med jenny o alex men mina biljetter funkade inte så vi fick alexs:D..
Sen så efter bion så drog vi till bokhandeln och köpte kompis hundar..
Sen mötte alex oss sen drog vi hem o förbi ica..
Köpte lite mumsiga chips,a  sen då mamma ringde blev det bråttom hem.
Osencuerad hade börjat o var till tolv.. Vid detta tillfället var klockan runt 10 max:P..
Kom hem satte oss direkt framför tv:n och sedan sen gick vi och sov..

I lördags åkte vi in till stan och beställde tid för piercing, så på fredag klockan 16:00 ska det bli pioercing:)..
Sen typ åkte vi hem och sen blev det bara en hemma kväll..

Idag så kom alex och åt frukost med mej:).. Sen spelade vi lite och sen följde jag med han till centrum..
Först hittade jag en öronsnäcka till sony ericsson sen så handlade vi..
Sen följde jag hem till jenny där fick jag en present:)..
Fick en tändare med en schäfer på och 1000:- för ett litet bidrag till min system kamera :D..

Världens bästa kompisar älskar er ska ni veta<3<3<3<33<3<33333...

Nu ska jag hosta och hämta lite cola;)...
Kram skriver mer imorgon..<3

Kommentarer
Postat av: <3

Vi Älskar dej också!!!

2009-02-26 @ 07:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0