Till mina vänner!

Mjuk så mjuk jag aldrig glömmer.
Din närhet är värmen jag känner.
Längtan efter dig är min evig tro.
Din saknad av mig är nu stor.
Jag vill dela min glädje , jag vill dela min sång.
Men vad tycker du?
Jag letar efter ett svar jag ej nu vet.
Din kärlek till mig är ett mysterium.
Medans din närhet sviker min själ,
dör medans min kropp.
Kärleken övervinner allt.
Men i just detta fall förlorar jag allt.
Natten den for fram i mörkrets sken.
Alla plågande veckor är nu över.
Djupet av mitt hjärta är en lögn.
Min själ är ej med mig mer,
ingen sömn och ingen själ.
Vad blir då mitt liv av?
Din saknad är stor<3


Av: Felizia®





Kommentarer
Postat av: Cigg-Jenny <3

Den va ju hur fin som helst gumman :)

2009-02-26 @ 07:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0