3 veckor kvar

Som skriften säger så kanske ni undrar vad det är 3 veckor kvar tills?
Jo det är nämligen så att jag börjar på tdong :)
En liten förkortning på telge djur och naturbruks gymnasium;D..
*flin*
Ska bli så spännande, har allting fixat förutom penna och sudd:o..
Är ganska nervös men det kommer nog gå över snart..
Igår så åkte pappas danska vänner hem med bilen.
Har varit ganska kul att dem var här men endå inget.
Men men man överlever:D..
Som sagt en vecka varje år skadar inte att ha dem här eller vara där nere^^
Skulle egnetliigen ha varit ute och tränat idag med astor men vädret tillät inte det:(
Men kanske imorgon:)..

Har sett att det är ganska kännt att göra videobloggar ..
Funderade på om jag också skulle göra det men jag vet själv att det inte är någon ide^^;
Kommer skrämma bort alla xD hahahah
Sen så är jag inte så känd för att blogga om intressanta saker så det är ett annat alternativ..
Gör inget att inte kunna lägga upp vad blir det då för kul att skriva om:)?

Jag och min älskling ska snart äta en ben och jerry  glass första gången;D.
Matte sa att dem skulle vara goda så vi var tvugna att pröva:)..
Fredrik köpte med någon kak deg och nötter:)
Jag själv köpte med brownie ooch cheesecake.
*svulla*

haha..

Just ja ljusparty hos mig på onsdag klockan 7 för er som vill komma:)
Man behöver innte köpa något bara man kommer och ha det kul^-^
Aja nu ska jag ta en tablett och sen vila..

Kram på er~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0