dummt gjort

Idag har jag varit och handlat på kläd ettan..
Tro mig man måste vara aneroxia smal för att komma i deras kläder..
Jag brukar har strl 40 kom inte i prövade 42 kom inte i prövade till och med 44 kom inte i..
Seriöst tänker inte ha storlek 48...
>Dock vet jag själv att jag har blivit fet men jag försöker sluta..

Alla är allmänt sura idag på mig..
Tine hade sagt till mamma att jag och fredrik inte får komma ner på ett tag för att chrille inte gillade det..
Självklart ska dem få vara ifred utan att vi springer där..
Men varför inte bara säga det till mig direkt..??
Lixom jag blir emr sur om du håller det undan från mig och säger det till mamma än att gå direkt till mig..
Men men fick iallafall veta det, så nu måste vi bli inbjudna för att komma ner eller inte ens det.
Lovar ska hålla mig borta tills det är okej att komma ner någon gång i livet.
Fredrik är sur på mig för att han tappade sin skruv till glas ögonen..
Dock var det mitt fel men hans med..

Känner mig helt värdelös idag.

Saknar dig tackla då du var här var allting perfekt, sen du dog har allting blivit fel..
Bråket med jenny och alex.
Inte välkommen hos syrran.
Bråk med fredrik.
Då du var här hade detta aldrig hänt.
Men nu har det de.
Saknar dej tackla du var mitt allt vi måste ses snart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0