FAIL

Efter all saknad av den bästa vän jag haft visste jag inte om detta.
Jag har blivit spel beroende och bara aggresiv.
Inte meningen att det skulle bli såhär men vad ska jag göra?
Jag kan inte bli smal,jag kan inte göra något för att då sitter alla andra vid datan.
Lixom vilket liv man nu lever i efter allt ont som kommit.
Vill vara lika smal och fin som asiaterna..
Dock vet jag själv att jag aldrig kan bli en asiat eller smal men drömam går;D..
Igår har jag och carina varit inne i stan och handlat...
Fredrik åkte med matte och robin hem *tråkmåns..*

Jag köpte mjukisbrallor med en söt tröjja till och två linnen;D..
Det enda jag saknar nu är mina två läpp piercingar sammt penna och sudd:)
Snart så ska allt gå bra igen^^
Sen så idag ska vi till ett ställe och titta på motorcyklar gammla bilar samt så blir det levande musik och allting:D
Ska bli intressant att se så jag tar med kamera och fottar lite bilder:D..
Allt det kommer komma upp på min bdb..

http://puripuripai.bilddagboken.se

Titta in och lägg en kommentar om ni vill:)..
Imorgon blir det en tur på skansken med danskarna och sen så på fredag kommer fredriks pappa..
Sen vad som händer det skriver jag om senare ..

Höra ya~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0