Idé

Har kommit på en ide.
Jag ska börja använda bloggen till att blogga om mitt nya gymnasium:)
Alla som vill läser jue och får reda på vad som händer hur utbildningen är och allting sånt:)
Jag kommer absolut blogga om allting men försöker att blogga om skolan också:)..
Och nej det ska inte komma en ny flik med Skolan och sånt utan det kommer att stå i min vanliga blogg:D..

Så som det ser ut nu så kommer jag att få ta med astor till skolan:)..

Kan ge lite fakta om det så ni fattar bättre.

Jag har tränat själv i agility och lydnad med tackla.
Dock blev hon gammal och ja ni vet hur det gick med henne sen<3.
Så nu har jag en ren rasig schäfer hane (ej kastrerad).
Som alla hundägare som haft en schäfer så vet dem också att dem är känsliga och ganska fjolliga xD..
Vi fick han av en knarkare som antagligen har misshandlat han.
Ingen vet hur dåligt han har varit men vi vet att han är fjollig som satan.
Han skäller på andra hundar men är inte aggresiv.
Då han väl får komma fram och nosa på den hunden/hundarna är det inga problem.
Då vill han i teknisk sett bara leka.
Så det ska bli intressant att få ta med han.
Dock ska jag träna han att åka tåg och buss så han blir van med det:)..
Allt kommer att gå bra då han väl lär sig:)
Ska börja träna han på måndag:)

Men nu ska jag sluta måste göra mig i ordning och äta frukost.
Fredriks pappa kommer idag hem till mig så det ska bli kul och se vad alla tycker:)
Men men alla som läser min blogg ha en rolig fredags kväll:)

Kommentarer
Postat av: Svea-Jenny

Åh vad skoj det låter =D hoppas det går bra att träna voffsingen

2009-07-24 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0