It's been a long long time!

Sitter nere och har precis sett filmen snow dogs..
Grät lite men filmen var så gullig så då får man fälla en tår..
Idag ska jag vara med jenny och danne:D
Dem har ngt lurt på gång..
Vi kom överrens om att fira mig för att jag kom in på det gymnasium jag ville..
Sen nu är det värsta största hemligheten:s
Får inte reda på något..
Det enda jag begärde var att vi skulle fika lite ..
Inget sån lyx fika med tårta utan bara att dricka en slurk cola ellernngt och prata bara..
Hum.. Hoppas dem inte blir besvärad bara för detta:O..
Ville bara ha en fika ;__;
Men men..

I onsdags åkte jag och älsklingen ner till södertälje och skulle leta efter mitt gymnasium..
Vi hittade den inte xD ser nu på kartan hur vi skulle ha gått så hahah:D..
Men då jag väl börjar så kommer några lärare möta mig på busshållsplatsen..
Känner mig speciell xD haha
Sen så kommer vi ha lektion första dagen och rundvisning..
Spännande iallafall:)..
Sen nu den 24 ska jag tatuera mig=)..
Efter det så ska vi på en kryssning kanske:D..
Och sen om cirka en halvtimme kommer robin och sara hem från grekland:D..
Hoppas dem har haft det roligt iallafall:D..
Här direkt då dem åkte blev det skit varmt men nu idag har det regnat och åskat skit mkt..
Men nu är det sol igen:D..

Nu har jag bloggat lite får komma med mera senare lovar det:)

Hej så länge<3~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0