Sjuk

Ännu en dag man mår skit av..
Dock började det på kvällen,så det är ingen stor fara.
Idag åkte mamma fredrik och jag till centrum och shoppade:D..
Jag fick ett par stuprörs jeans och ett par tights båda från lindex :)
Sen köpte jag nya skor från hitler butiken;D
hehe*
Dock innnan jag hann köpa allt så mötte vi natta tine och chrille på centrum:p
Natta hade köpt ett par skit snygga skor som jag också ville ha men njae fanns dock inte i min storlek..
Men hittade ett par andra snygga så hihi*
Dock så såg dem skit fula ut från början..
Men sen fick jag en liten minnes lucka som svea sa till mig en gång förut..
"Bara för att dem ser fula ut behöver dem inte göra det på personen som provar"..
Det gick runt i mitt huvud..
Så jag testade dem och tyckte dem var skit snygga:D..
Sen så blev det en liten fika och lite mer shopping:P
Köpte lite cola bullar och ett par strumpbyxor..
Sen då vi väl kom hem så gick vi till tine och visade kläderna^^
Najs najs..
Dem började tapetsera om i vardagsrummet.
Mycket fint kan jag själv säga att det blev :)
Sen så gick vi hem och tog det lungt , jag böt om och sminkade mig sen gick vi på kalas:P..
Mycket god mat och sen kom brorsan med sin nya bil..
Garttis robin till bil och körkort igen:)<3

Nu ligger jag och dricker juice i sängen med min älskling och sakna tackla..
Snart är det 7 veckor sedan du dog.
Har fortfarande svårt att låta det tro att allt det hände.
Saknar dej massor gumman <3
Masa pussar till dig i himmlen<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej hallå Flizen!

Tittade förbi din blogg och ville mest skriva hej!

Hoppas du haft/har en skön sommar!

Kram kram

2009-07-21 @ 09:48:42
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0