Snart klar

Haha det var länge sedan man skrev här.)..
Dock höll jag inte det jag lovade igår men idag kommer jag vara mer aktiv:)..
Igår som sagt hade jag och fredrik bara tagit det lungt.
Vi åt en god middag och hade det trevligt..
Sen efter ett tag kom danne och jenny och hämtade oss:)..
Fikade donken hemma hos jenny och sen fick vi gå ner till vardagsrummet..
Dem hade nog alltid något lurt på gång..
Då vi väl kom upp igen skulle vi fira att jag hade kommit in på mitt gymnasium..
Det jag fick var en fin och jätte god hello kitty tårta:D..
Mums* det var banan och jordgubb,täckt med grädde och choklad sås<3
Verkligen jätte god..
Tack så mkt jenny och danne<3<3<3<3

Idag så har vi bara tagit det lungt som vanligt..
Jenny och danne kom och hämtade oss och vi åkte till ica och handlade:p
Dock är mina chips slut men vad gör det ;___;
Vi kommer stanna och lana här så ni når mej inte ikväll:)
Ganska kul faktisk:3
Men nu avslutar jag detta inlägg med en bild jag tog med min systemkamera första gången hos svea:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0