Sol idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heheh har inte skrivit här som jag lovade men vad spelar det för roll:P??
Igår satt vi och disskuterade hundar.
Det slutade med att jag ska få en liten plutt att träna med.
Ska bli ganska kul, att få en liten hund att gossa och som bara blir miiiin..
Ska gå lång promenad med den varje dag då<3 hihi
Idag är det sol och vi ska hem till alex och jenny^^
Var länge sen vi var med dem,så dt ska bli kuliiisss..
Svea har dragit upp till danne den tönten så inget lek med henne heller..
DUMMA ER!!!!!

Imorgon blir det dop.
Så då kommer vi vara i kyrkan och lyssna på psalmer ._.
Han kommer att heta Albin Mikael Karlsson..
Fotton kommer upp på bloggen eller bdb sen.

BTW! Veteran träffen och skansken finns på min fb.
http://www.facebook.com/dansken.jensen?ref=name

Så det är bara att leta på sidan :3
Ska snart göra mig i ordning.
Får skriva mer sen ..

kram på alla och ha en bra dag~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0