tatuering

Vi fick en tid igår för att tatuera oss..
Så vi drog dit och tatuerade oss.
Dummt nog hade inte jag ätit ngt men men..
Fredriks blev jätte bra:)..
Men bara för att jag skulle göra min på det sämsta stället blev inte tanken direkt..
Vi kunde göra en svans och en stjärna.
Varför den blev lite skakig min tatuering,var för att jag hoppade till hela tiden och var kittlig.
Så sluta säg fan vad ful och den är skakig och ful hela jävla tiden.
Jag vet men jag gillar den så vad fan är problemet?
Det är en fin tattuering för mig,och ni som är kittliga som kommenterar tänk på att det är en nål som drar ik din hud där du e kittlig.. Du tror inte det gör ont och kittlas sammtidigt??

Lixom vad jag gör med min kropp vare sig ni är vänner familj eller okända, ge FAN i att lägga er i mitt liv.
Är så jävla trött på att få dumma kommentarer och ni ska lägga er i..Ge er för fan..
Min kropp mitt beslut..
Han håller på att  rita upp min andra tattuering jag ska ha på axeln..
'Men vad fan ska ni bryr er om det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0