uppdatering 23.05

Klockan närmar sig sakta tolv slaget.
Vi sitter nere i vardagsrummet och spelar gamecube.
Danne och fredde hade hämtat det och en påse bilar:D
Tänkte uppdatera lite..

Svea börjar bli trött men tror endå hon är på myshumör med danne:) gulligt
Älskling sitter framför mig men älskar han endå xD..

Imorgon bär det kanske av till en billig affär för att se om dem har billiga och snygga brallor till mig?..
Sen så sa jenny att vi kanske skulle vara med henne och alex..
Tro inte att du kan bestämma:P
Nej men vi får se..
Känner mig lite halv dålig..

Men som tur är hoppas jag att jag spyr..
För ju mer jag mår illa desto mer går jag ner i vikt:D..
Dock vill jag inte bli sjuk med flit förstårs men om man tänker efter på det sjukliga sättet^^
Drömmer ibland om att bli så sjuk att jag dör och får träffa tackla igen<3
Det är typ det enda jag tänker på just nu..
Inte att ta självmord eller något utan hur mycket jag vill se och krama om tackla<3
Saknar henne förfärligt mycket..
Nu på måndag är det 6veckor sen hon lämnade oss.
Och ja jag är dum i huvudet som sörjer en hund så mkt tyck det ni, men ni vet inte hur nära hon stod mig..
Tänk att vi fick henne då jag skulle börja sexan..
Hade inte brytt om henne så mkt då..
Men efter att blivit mobbad sexan och sjuan var det hon som tröstade mig.
Hon var där och det var därför jag pallrade mig till skolan för jag vet hon tröstade mig då jag kom hem.
Sen i åttan då jag blev misshandlad mådde jag psykiskt dåligt och då var det hon som fanns för mig..
Ingen annan än bara hon.
Hon stod mig närmre änn mina egna föräldrar.
Hon visste allting om mig och jag om henne..
Hur jag än förklarar detta så kommer ni aldrig få den känslan jag hade..
Ni kan inte ens mäta er i min längd om henne..
Inget " ohh jag förstår eller inget, ohh stackare"..
det var hennes tid att gå men det var inte värt det..
Eller jo värt att hon slapp lida med det onda hon hade.
Men det var inte värt att släppa taget om min bästa vän så länge..
För ett år sen i september tog min bästa vän självmord och nu fick vi avliva min andra bästa vän.
Med så många dödsdommar är det klart att man mår dåligt men inte vill visa det..
På dagarna döljer jag ett falskt skratt och ett fejkat leende för att inte gå och deppa ihop..
Men det är jag glad över att jag kan göra så bra..
Pallar inte deppa ihop varje morgon och dan..
På kvällen kn jag väl fälla en tår för er men inget mer<3
Tackla jag ber för dig varje dag och jag vet att du vakar mig<3
Vi kommer synas snart min älskling, ska bara färdigutbilda mig och få det vi hade tänkt oss sen ses vi<3
Älskar dig Tackla/Nusslie du är mitt allt fortfarande<3
Fredrik älskar dej också så vi kommer snart<3<3

En ros till dig gumman, du är guldvärd<3

Kommentarer
Postat av: Svea

naw :( Men du vet, hunden är människans bästa vän :) Så det är faktiskt okej att känna som du gör för henne :) Hon har det bra där uppe, hon ser ner på dig och finns vid din sida ändå <3

2009-07-05 @ 07:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0