2 Veckor

Det har nu gått två veckor sen vi avlivade min hund..
Imorgon blir det två veckor men endå..
Så imorgon ska vi tända ljusen för dig gumman och ha en tyst minut.
Vi skålar champange för att du har det bättre nu..
Tänker hela tiden på dig min älskling<3
Så fort jag hör låten kärlek är stark tänker jag direkt på oss.

I en bättre värld
 än vi aldrig sett
 Hade allt det här som hänt
 aldrig ha skett
Låt de ha sin värld
 bygger upp en ny
Mitt i allt elände finns en tröst
 En viskning från mitt hjärtas röst

Jag vet, kärleken är stark
 Jag kan leva var som helst
Om du finns där bredvid mig
 Som träd bryter genom mark
Blommorna slår ut
Når du mig tillslut
Kärleken är stark

Det är bara du som förtjänar denna låt min älskling.
Visst fredrik du förtjänar denna låt med men jag vill att tackla ska ha den<3
Båda ni tar en stor del av mitt hjärta även om det kanske inte syns.
Även om ni inte finns hos mig så ska ni veta det<3..

Som jag sa till fredrik "kärlek lever inte föralltid"
Kom på det alldeles själv också.
Men det är oftast sant jue mer man älskar denna person eller hunden så dör dem till slut.
Man går igenom tuffa steg men kärleken lever inte vidare för det..
Men nu ska jag sova:)
Ska börja med bantnings pillrerna imorgon:D...
Och mitt jobb börjar med:D..

Godnatt allihopa:D



Låten jag gråter av varje dag<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0