Jag vet

Jag vet att det inte är många som besöker mig på bloggen.
Men hallå jag skriver ingen bra heller om man tänker efter?
Jag behöver inte vara lika intressant som foki och blondinbella..
Dock så blir jag lite avundsjuk på foki men vad ska man göra?
Får leva med det=)..

Idag har jag antagligen bara varit hemma och tagit det lungt.
Jag pallar verkligen inte med skolan nu.
Visst jag slutar nästa vecka men jag har endå fått G i dem ämnerna jag vill så varför inte bara vara lediga idag?:)..
Funderar sammt på vad jag och fredrik ska göra då han kommer upp..
Jag kommer banta han kommer ligga vid datan blir väl knappast något kul alls?
Men vi har redan bestämmt att på midsommar ska vi till muskö:)
Sen fyller alex år men tror inte vi får komma.
Sen så ska vi ha en liten fest för fredrik för att han tar studenten:)..
Får sedan se vad som händer efter det:D..

Saknar tackla jätte mycket nu.
Har gått en vecka sedan hon dog, mår verkligen ingen bra.
Visst jag kan ju faktiskt vara glad men sen då jag är ensam bryter jag bara ihop och vill ha tillbaka henne..
Hon var min bästa vän och allt jag hade, och dem tog det ifrån mig..:(
Fattar inte ens hur allting gick till, det gick så fort:/..
Kan fortfarande känna pussarna och allting som har med henne att göra..
Förtillfället har jag bara otur i mitt liv , förvånar mig inte om jag inte kmr in på mitt gymnasium jag verkligen vill:(..

Men men vi får allt se hur det går..

Kram~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0