~Mums~

Nog med bantningen jag vill ha toast:D..
Om det kommer något bra ikväll blir det tre toast och mys:)..
Det kommer antagligen bli mycket mys sen då fredrik kommer upp:3..
Så som det är planerat nu så blir det ingen muskö har inte skaffat tält till det änn..
Sen blir det att dra med bästisarna till norrtälje kommer bli massor med kul och massor med skojj:D..
Sen på midsommar skulle vi jue antagligen till muskö men istället ska vi vara hemma hos alex och festa:D..
Efter allt det där bär det kanske av till skåne för möte med steve?XD
Men innan det blir det att benny och jeanette kommer upp och sen då dem har åkt hem så kommer vi åka på en kryssning:D..
Då blir det jag fredrik,mamma,pappa,robin och sara:)..
Det blir nog ganska kul på grund av att både jag robin sara och fredrik går bra ihop:D..
Men tror jag ska bjuda med jenny och alex och se om dem har någon lust att få till ett skratt xDD..

Dagens händelse blev av att jag skulle jobba..
Jobbade sedan gick jag till ica och handlade:3..
Längtar tills fredag/lördag då får jag mumsa i mig min choklad xD.
Men det blir väl endå en liten öl till det om jag är med gummsan och pluttiponken xD...
Bli fullll, yeah sure och hämta fredrik bakfull dan efter?? Nej tack:)..

Tror jag ska göra mina mackor klara snart hihi:D
Jag ska svulla mig idag xDD

Godnatt alla folk~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0