Studenten

Hejsan hoppsan alla  glada.
Idag har det varit mycket på gång med alla studenter:)<3..
Känner sammanlagt 5 stycken som tar studenten men bara fyra av dem tar det idag:)..
Idag tog mimmi,emil,alex och otis studenten....
Så GRATTIS till er alla:)..
Sen så den 11 tar min älskling studenten så GRATTIS till dej min sköna<3..

Idag började dagen med att en gnällkärring från tandläkaren ringde mej..
Har missat min tid again, men men skit samma;D..
Sen så åt jag frukost och kastade på mig kläder som jag skulle ha på mimmis student..
Åkte till morfar och sen till mimmis skola:)..
Fick sammt träffa fanny och hennes kille mycket kul för henne:)..
Sen åkte vi oh fika hos morfar sen kom det allt fler gäster med tiden..
Efter ett tag kom världens sötaste tjej in:D OMG säger jag bara hon såg ut som jag vill se ut:D..
påminner lite om pinuppa stil inte den snuskiga utan den coola:D..
Och hennes kille var skit cool med bara dog typ xDD...

Sen efter två timmar åkte vi hem för att gå på emils student..
BTW Har ringt och grattat alex så ni inte kommer och frågar ringde du aldrig alex och bla bla bla...
Robin fick hälsa till otis så det så:)...

Men vi kom sedan hem och jag direkt upp på rummet och lägga in bilder:)..
Böt sedan om och gick ner ...
Fick träffa emils tjej men jag vill inte vara snäll eller taskig mot henne eftersom jag inte känner henne så jag skriver bara en sak om henne.. INGEN KOMMENTAR!!!!  På det sättet kan man undra om det är något bra eller dåligt:D...
Så gissa på gott folk:)..
Sen så blev det en underbar middag som chrille hade gjort, sammt tine också:)..
Mycket gott var det iallafall som alltid:)<3

Sen så vart det lite mingel och kul och nu sitter jag här..:)
Pratar med min älskling och längtar tills han kommer upp:)..
Men jag ska snart sova för imorgon blir det en dusch xD..
Mohahah..

Kram och sov gott alla~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0