wihoullolo

Äntligen börjar vi komma någon vart i livet..
Min blogg är inte klar den är på operation snygging och detalj skur..
Heheeh

Idag har jag stått modell för pappas motorcykel:)..
Ska vara med i en tävling och behövde bilder och det blev tydligen jag som fick stå modell .__.
Men men..
Jenny och alex kom och åt med oss:) blev familje pizza *mums* not;)..
Sen så imorgon ska i köpa kläder till mamma och fredrik:) iallafall mer till fredrik:)..
Just ja..
I tisdag köpte jag mitt dyraste köp någonsin:)..
En puma tröjja,ett par piratbrallor,ett par örhängen och sen ett par mjukisbrallor sammt ett par fredd perry skor:)
Och allt detta fick jag bara för 2000:- :)..
Dock har mina pirat brallor börjat gått sönder av någon konstig anledning men ska se om jag hittar ett par billiga imorgon:)..
Och imorgon får jag mina pengar hoppas jag iallafall:)..
Och imorgon fyller världens bästa kompis år:)
Just det Alex blir en stor pojke och fyller 21 år:D..
Massa grattis på dej:)<3..

Nu ska jag sova älskling vill ha datan:)
Massa kramar på er~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0