19 mars 09

Yeey tog ledigt idag...
Pallade inte skolan mådde ingen bra heller..
men men..

Dagen började med att jag gick upp vid 8 och åt frukost..
Sedan gick jag till duschen och blötte nermmej ;)...
Pappa skulle klippa klorna på hundarna..
Han klippte för långt in på astors klo så han började blöda men det sluta efter 2 sekunder typ..
Sen då det var Tacklas ur blödde det mera..
Stackars liten förlorade fan halva blodet hon har typ xDD...
Nej men jag tog ett blöt papper och satte på klon...
Sedan blev det ett bandage som kunde hålla fast och tejp..
Tada, hon blev glad..

Sen efter det torkade jag blod hurra xD...
Klädde på mig städa mitt rum..
Sedan lockade mamma mitt hår som är hur tovigt som helst...
Får gå till skolan imorgon och bli retad...
:(..

Har sedan varit nere på ica och handlat..
Gjorde mat som jag åt med eva idag..
Sen då vi hade diskat så fixade hon mina naglar:)..

då jag skulle sedan hem stod pappa i dörren och fråga om jag sjulle till tine..
Man bah visst ska bara lägga mobilen på laddning..
Gick till tine och fikade en liten stund..

Gick sedan hem och råka ha sönder mammas ena ljus .___.
Blev direkt utskickad av pappa..
Gick då ner till ica och skulle ta ut money men inget fanns..
Sen såg jag att dem kommer imorgon xDD...

Och nu sitter jag här och ska snart sowa..

:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0