Ännu en dag..

Känns bra idag.
Lite trött men annars går allting bra.
Har bara matte och engelska idag som lektioner..
Yeyy typ..
Är nu typ jävligt trött men vad ska man göra?..

Slutar klockan ett idag sen så bär det hem och sover en stund..
Ska prata lite mer med älsklingen idag tror jag..
Ska sammt köpa hem litte goffs mums och se på tv tills jag sopmnar:D..

tihi:D..

Avslutar bloggen emd en dikt..

Jag såg dig komma hem nu.
Jag vill vara med dej hela kvällarna.
Men måste också tänka på...
Men vad säger du nu, jag vill endå vara här.
Du tog mitt hjärta , ifrån mig

Vad ska jag göra nu?
 snälla låt mig vara arg?
Jag vill kunna göra detta alldeles själv,
Låt oss vara för alltid..

Med sorgen nere i halsen duger ingenting för dig.
Låtarna vi en gång hade lyssnat påå är ingen rytm längre.
Enligt dem var kärlek något bra, känns det?
Mitt hjärta dunkar inte för dig längre, tänk på det nästa gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0