Farmor och Farfar

Nu då jag gick igenom svea-brittas bilder på bilddagboken insåg jag en sak..
Hur skulle mitt liv sett ut om jag hade en farmor och en farfar??..

Jag lärde aldrig känna dem som jag ville, precis en vecka innan robin skulle födas dog dem.
Ville så gärna lära känna er.
För en gångs skull sitter jag och gråter över detta..
Något jag aldrig skulle göra i vanliga fall..

Skulle göra vad som helst för att få träffa er.
Min mormor och morfar är skilda och jag träffar aldrig dem..
Men er skulle jag vilja dö för.

Jag har nu lärt mig att leva utan en farmor och utan en farfar.
Men jag skulle vilja sååå gärna träffa er..
Då vi var små frågade vi jämt efter farmor och farfar men inget bra svar fick vi..
Vi fick inte ens leta upp dem,men det förstår man jue varför nu..
Skulle vilja se hur ni såg ut, hur ni fick era reaktion om att vi fanns..

Saknar verkligen er även om vi aldrig hann träffas R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0