Flytt och tack<3

Nu är flytten från sollentuna till väsby över..
Igår hjälpte jag min syster att flytta till gården nedan för oss..
Blev bjuden på en kebab tallrik och sedan skulle nattas och allas saker upp..
Sedan senare på kvällen blev det att jag drog till grimsta med izza o greve..
Dem åt pizza och sedan drog vi hem till izza ^^..
Bussen tog vi en timme senare och sen vid halv elva var jag hemma igen:)..

Tur som idag vaknade jag vid 9 och tine och chrille käkade frukost..
Efter en halvtimme kom emil tjoho..
Sen senare på dagen följde jag med natta emil och tine till ikea..
Där köpte jag en magnet tavla och pennor som jag nu har börjat rita på=)...
Sen åkte vi hem för dem fick gäster..
Sedan åkte vi till jysk och sedan fick vi donken xD..
Nu har jag precis kommit hem från ica med natta:P..

Och jag vill säga TACK!!! till min älskling:D


Tack älskling för den fina designen på min blogg:D..
Den är jätte vacker och jag älskar både den och dej:D<3<3<3<3<3
Massa tack:)<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0