Fredrik <3

Detta inlägg är till min älskling..
Ska verkligen försöka förklara min kärlek till dig<3

Fredrik varför jag stannar kvar hos dig är för att det inte finns någon annan kille än dig.
Du är speciell nog för att du är inte som andra killar.
Du är rolig och charmig, du är en sån person som man inte kan älska.. bara avguda<3
Min speciella pojke, man vet aldrig vad du hittar på för ngt..
Varje gång jag tittar in i dina vackra ögon smälter jag innuti.
Du får min själ att börja leva igen.
Du är den personen jag vill dela min kärlek och även glädje med.
Du ser mig inte som jag ser mig sälv, du är den som gör mig glad om dagarna, du är den personen som jag stiger upp och orkar med skolan.
Jag gör allt detta för dig, för att du gör saker för mig.
Vill aldrig att det ska ta slut mellan oss.
Inget dej så finns det inget mig..
Mitt liv består av dig , inget annat än bara dig.
Mitt hjärta slår och jag får ett leende så fort vi ses, men då du ger dig av försvinner all glädje och allt blir svart.
Du lyser upp mina dagar..
Jag är verkligen inte världens smalaste eller finaste tjej , men du ser inte den hemskheten:)..
Jag ser inget hemskt i dig, allt ont är borta, det ligger allt bakom oss..
Inget vi behöver ta upp på de liv vi har tillsammans.
Jag vet att jag har gått dig på nerverna och satt dig i problem, men vi löste det.
Jag är en helt annan männsika tack vare dig.
Du räddade mig innan det var försent..
Du är min själ,min vän och det bästa min pojkvänn..
Det finns inga fler som dig, du är den sista och jag fick dig<3..

Älskar dig Fredrik över hela mitt hjärta<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0