Jobbig dag

Yey tillbaka till skolan..
Gick dock in te på alla lektioner, gick inte ens på nåågon..
Alex hjälpte mej i banken sen drog jag hem..

Idag är det en dålig dag..
Känner mej extra fet och äcklig..
Gråter hela tiden, vill inte prata med någon..
Känner mej svag och jag orkar ingenting mera..
Känns precis som efter misshandeln, orkar inget gråter bara , vill inte snacka..
Vill bara äta och inte äta och sen spy .___.


Tårarna bara rinner.. fett jobbigt..
Var hos grannen men det hjälpte inte direkt..
Så fort jag fick ett sms om hur allting var bröt jag nästan ihop..

Orkar inte detta mera ska nog ta en paus från datan ett tag tror jag..

Mer om det tar jag i nästa inlägg då jag har bestämmt mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0