O.o

Vet att ni alla har varit oroliga för mig men det finns inget att vara orolig över.
Jag behövde bara en liten tid för mig själv :)..
Jag är bra tills imorgon , det lovar jag..

Ville bara säga att min ögon svider som fan >___<..
Har sovit med smink på igen xD...

Hahahahah just ja sitter i skolan och kör data och gissa vad??
Arash sitter framför mig.. omfg jag dör xD hur kan han se för sin näsa??XD..
Då jag gick vid blatte delen av skolan kom han från sitt skåp sen då han såg mej sprang han till andra sidan skåpet och låtsades som ingenting xD
hahahah omfg alex och fredrik om ni vore här skulle ni garva ni med xDD...

Har kommit på att jag har missat min matte lektion nu :(, blir inte insläpp heller >___<***..

Men men jag förklrarar sen för min fitt lärare vf jag inte kom alls...
Försöker så gott jag kan men jag lyckas aldrig med något, varför inte bara ge upp då??..

Stör mej på arash som sitter framför mig, hallåååå snacka svenska vi är i sverige för fan >_<
Jävla blatte jävel, du e så ful att alla snubblar på hans stora näsa  >__<..

Dricker min cola här tack vare min väckar klocka..
Fattar inte den ringde aldrig och sen då jag vaknade var den kvart i 8:a ...
Hallå jag han knappt sminka mej och ser för jävlig ut idag >-<..

Aja skriver mer sen då jag kommer hem, funderar på att fotta lite bilder nu då allt är sol =)..
Har inte ens lagt in bilderna som jag tog då det avr massor med snö :)..
Tihi lurigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0