Snart helg..

Igår då jag kom hem trött blev man direkt ifrågesatt om vem daniel lestander var.
Sa till mamma att det var jennys kille sen kom alla frågor.
Men hur som helst fick jag min 3210 som jag snart ska sälja:)..
Ska sammt lägga ut lite andra saker med..

Idag har jag varit hemma och bakat cupcakes..
Bilderna på dem kommer in senare på bloggen:D..
En av mina cupcakes blev jävlig söt, så jag ska se till så att ingen äter den ;__ ;..

Har sammt gått en runda med morsan och astor.
ALDRIG mer.. Så jävla pinsammt oxh så jävla irreterande..
Då man väl håller i hundjäveln ska morsan ta honom och skrika och bli sur.
FATTA du kan inte så mycket om hundar som du tror.
Du lär dig av ett jävla tv programm som är FEJK!?!?!?!?...

Visst jag är inte heller duktig med hundar men jag lär mig av riktiga personer..
Jag läser och upptäcker saker, du ser bara på ett töntigt program....

Sista gången jag går med er allvarligt...

Men men, jag skriver mer ikväll..

bye~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0