Tjoho

Änntligen helg snart:D...
Idag ska jag bara ta det lungt, mamma ska ringa sjukhuset..
Men det sket hon i och ska göra det då hon kmr hem..  *suck*..
Imorgon kommer mormor:)..
Ska köpa ngt fint till alex för att han ska göra prov :3..
Sen efter det ska vi åka hem jag ska byta om och han ska få sin kopp kaffe med mamam och mormor xD..
Efter det drar vi till jenny, sen drar vi direkt till stan och busar :)..
Om det blir så att jag ska till sjukhuset imorgon så kommer jag få planera om lite saker..
Men det tror jag inte:)..

Efter stan ska jag hem och äta god middag och bara umgås med familjen..
Tror det blir en ganska rolig dag imorgon om allting lyckas:)..
Eller jag hoppas åtminstonde att få komma till sjukhust idag ist..

Har hittat ett par skit snygga skor jag vill ha :3 demär svarta klackar med neon rosa kant ochi lack..
Grrr;)
Min älskling ville hjälpa mig att få dem,men det får han inte(A)..

Tihi jag blir så bortskämmd :D..
And i love it<3..

;D...
Ska baka lite lycko muffins nu till alex imorgon och äta ölkorv xD

Puss så länge<3

min favorit video<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0