Min fina älsklings hund är borta.Du var verkligen mitt allt, min bara min.
Jag ångrar verkligen all tid jag inte ägnade åt dig:(..
Jag vill ha tillbaka dej och jag vill ha tillbaka tiden med dig<3.
Mina tankar kretsar bara om dig.
Detta var det tuffaste jag varit med om.
Till och med min misshandel kan jag inte ens jämföra med detta.
Du har värkligen skärt i mitt hjärta.
Min själ drogs med då du for till himlen.
Jag vet att du har det bättre där, men jag vill ha tillbaka dig:(..
Jag gråter mig till sömns varje natt med tanke på att jag inte har din trygghet eller närhet.
Jag tvingas varje dag till den plågande skolan för att uppnå mina betyg som jag gör för  dig.
och jag gjorde det men inte alla:'(
Jag ska uppfylla din dröm gummmzan<3.
Kan fortfarande känna din päls och dina mjuka öron.
Din nos som var blöt och din mysiga tunga som alltid ville pussas.
Saknar verkligen tiden med dig., skulle göra vad som helst för att få tillbaka den tiden<3...



Sakta så sakta du älskades bort.
 Vi stod vid din sida så hjälplösa blott.
 stilla kom döden, den kom som en vän.
Tog dig vid tassen och förde dig hem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0