DÖDEN

Döden funderar jag på nästan varje dag, men när det väl kommer blir man så ledsen..
Tackla haltar ganska mycket nu, och pappa tar upp att vi ska avliva henne..
Så klart bryter jag ihop och bliri  jätte ledsen..
Sen förklarar han att vi vill inte att hon ska lida ,men jag förklarade att hon bara har haft dåliga dagar som denna..
Men han gillade inte den..
Robin och mamma sa till och med att vi var hos läkarn i måndags och hjärtat var fint..
Så änn så länge komemr hon få leva vidare..
Och ja jag vet att det kommer hända en dag att hon dör jag vet det, men jag vill inte tänka så för då kommer jag bryta ihop hela tiden..
Astor bryr jag mig inte om faktiskt han gillar inte mig och jag gillar inte han..
Men tänk er att ens bästa vän dör.
Hur ska man reagera? jo man bryter ihop..
Lixom nuss är min bästaste bästa kompis, hon har ställt upp massor, gråter jag tröstar hon.
Är jag glad är hon glad, jag har berättat mer för henne än vad jag har gjort för någon.
Hon är mitt allt och sen då den känslan tas bort vad finns då??
Klart jag har familj och vänner o fredrik men det är inte samma sak som en hunds äkta kärlek:(..

Men men Har gråtit i en timme typ och mina ögon är snygga som fan..

Puss så länge~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0