Mwihi

Idag har det varit både en bra och en dålig dag..
Det dåliga var att jag glömmde bort tiden för matten och kom försent..
Sen så tog Alex upp saker igår som jag har leat och tänkt på inatt så jag inte har kunnat sova..
Men sen det roliga idag var att man träffade linn:D
Sen så fikade vi jag hjälpte alex att rita på hans tröjja till mössprovtagningen:)..
Enligt mig blev det inte fint eller särskilt snyggt men man vet aldrig vad han tycker heller..

Sen kom jag hem och slappade lite,hjälpte mamma i trädgården också..
Sen fick jag min överraskning:D..
Ett svart nattlinne med hello kitty längst ner=), sen ett vit nattlinne med massa hjärtan och hello kittys på:D
Så söööwwtt :3..

Har pratat med älsklingen idag varit på centrum för att leta efter skor men hittade inga..
Sen kom hem åt en god flinta stek, sen så var vi hos tine men nu är vi hemma tidigt igen:)..
Dock stannade pappa men ingen bryr sig bara mamma fixck sova!..

Imorgon bär det av till älvsjö med svea-britta, ska partajja på barnkalas xD ahahha
Men mer om det skriver jag om imorgon..

Puss så länge~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0