Nya kläder

Nog för att jag är depp men att få nya kläder hjälpte lite:)..
Jag skulle till tandläkaren idag men jag hade min tid igår..
Så vi bokade en ny tid nästa fredag:)..
Sen så mötte jag linn tobbe och (timmy??)
Linn frågade om jag ville grilla med henne på lördag så det tackade jag ja till:)..
Sen gick vi och jag gick till lindex för att vänta på mamma och pappa..
Hittade en vit klänning men njae den passade inte.
Sen en svart men den satt för löst..
Sen hittade jag den gulliga toppen som matchade mina skor<3
Ville ha en liten svart kjol men fiock shorts istället:D<3..

Tänkte att jag skulle ha dem på lördag om det blir någon grillning.
Sen ska jag ha den i sommar och även på emils student..:)

Mohaha:p

Bilder från idag ;)...


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0