R.I.P

Min lilla söta nuss är nu i himlen.
Är glad att du får det bättre där och ja lovar att jag ska möta dig där en dag<3.
Jag mår skit dåligt för dig gumman.
Du var då allt hela mitt hjärta och sen försvann allting.
Platsen i mitt hjärta har du kvar och du är lika värdefull som alltid<3.
Just nu är jag i depp stadiet så jag orkar inte ens hylla min egen söötnos utan att gråta sönder mig.
Du är och kommer alltid vara min speciella lilla flicka.
Jag berättade för dig innan du gick mot ljuset att du kommer alltid kunna hitta hem.
vare sig du lever eller inte kommer du alltig kunna hitta till mig..
Din blick,kärlek och glädje kommer jag aldrig glömma med dig.
Men din tid var förbi stumpan.
Du började halta och snart som det gick kom du inte ens upp fö trappen..
Vi fick bära dig och du kunde inte ens hålla dig för att kissa och så..
Du har det betydligt bättre nu:)

Som jag sa till fredrik: "Kärlek finns inte för alltid"
Men jag kommer aldrig glömma dej heller gummzi<3
Mår inge bra nu får skriva senare..


                                                   
    

                                                                                                                                


Kärlek på dej gumman glöm aldrig mej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0