Sjuk

Trodde faktiskt det skulle bli en rolig dag,visst det blev det men endå inte..
Det började med att jag blev väckt klockan kvart i två inatt..
Natta var ute låst med en kompis.. Så jag fick öppna dörren så dem kunde komma in och värma sig...
Vi typ ringde tine o chrille men ingen svarade..
Det slutade med att hennes kompis blev hämtad och natta sov hos mig..
Villken tur hon har som har mej:D..lr??
Sen blev det lyx frukost medans vi vakna till..
Sen tog vi det lungt och gick sedan hem till natta..

Efter ett tag bärde det av till powerbike för att hä,mta moppar<3..
Hihi har redan åkt lite idag..
(tihi)..
Sen skulle jag tine och natta köpa skor,vi åkte till arninge och där hittade jag ett par skor..
Men nu har jag sån skavsår så man bah blääää...
Men men får fortsätta gå emd dem..:)

Sen så innan ville natta o tine ha korv men jag mådde så illa så jag kunde inte äta ngt..
har ätit frukost och sen och kvällsmat..

Nu har jag feber och fryser mjau, over!!~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0