snart så

Det är nu torsdag och jag sitter hemma och tråkar.
Som tur är är jag jätte sugen på glass men
jag har jag varit nyttig så ingen glass idag inte..
har bara varit hemma idag, pallade inte med skolan..
Igår så tog jag min bakrunds bild änn så länge, sedan bärde det av till syrran och chrille..
Jag typ bor där känns det som..
På lördag ska jag mamma och pappa hämta matten hos mormor men under tiden ska jag kanske bli tatuerad:D
*yippie*..
Har samt tillåtit min älskling att bo hos mig om vissa regler föjls..
Men han är så duktig så det kommer nog gå bra...
Ska till och med börja jobba snart, längtar lite för då minskar jag mer i vikt:D..

Vad mer ska man skriva tro??
Jo...
Jag hoppas att gymnasiet jag har valt är bra, litar starkt på det men måste få se det också..
Nog med att det är fint men hur lär man sig allt då??

Nog för mig idag här kommer iallafall bilden jag tog igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0