Tack

Tack så mycket för alla era dumma kommentarer och skit jag fått av er.
Morsan är en surfitta och jag försöker verkligen hjälpa.
Jag får inte dammsuga för då tar jag sönder något jag får aldrig vara med då hon gör något för jag kan jue ta sönder saker.
Hallå jag e fan snart 17 år jag vet vad jag gör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..
Idag så stannde jag hemma och dammsög mitt rum och hela neder våningen.
Sen så skurade jag hela nere och sen uppe i mitt rum..
Jag har gett hundarna deras promenad och en godis, sammt tvättat svart.
Men hon blev inte ens nöjd sa inte ens tack.
Då jag försöker komma nära mina föräldrar vill dem inte ha någonting med mig att göra..
Men då dem vill ha någonting med mig att göra så ska jag bara tacka och ta emot..
GLÖM DET!!

Jag försöker så jävla mycket i skolan men fröken sär behandlar mig undra varför jag skolkar huh??..
Nu får dem ge sig tycker jag...
Varför jag aldrig ber om någonting och varför pratar jag aldrig ur mig för dem?
Jo för att dem aldrig kan hålla saker eller hålla hemligheter..
Dem säger saker vidare och sen vet alla det..
Kul va?

om jag så får ett tjaffs till drar jag.. Jag packar mina saker och sticker då kan dem ta sina saker och köra upp någonstans..
Jag kan klara mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0