Iriver clix

Ni kanske inte kommer ihåg men förr förra julen fick jag en iriver clix som sedan hade gått sönder.
Jag saknar den så mycket , en av dem bästa mp3:erna jag har haft.
Men nu så kanske jag ska få köpa svea brittas iriver , så jag är jätte glad :D..

Idag var det som sat min sista dag i praon.
Åhh kommer sakna tjejerna jätte mycket vi hade såå kul :(.
Kommer sakna alla där faktiskt.
Men men lifes goes on.
Skolan nästa vecka och ser absolut inte fram emot det.
Måste upp tidigt och allt blää.

Men men dessa 2 veckor har gått ganska snabbt så ja det var väl de:P..
Fick ett sms idag blev nästan tårögd det var från alex:).
Dock skrev han ju bara som vanligt hur han mådde och frågade sedan mig men endå.
Det har hänt så mycket att jag inte kan prata med han längre.
Kunde det förut men inte mer:(..
Men jag hoppas det löser sig snart.
Saknar han väldigt mycket..

Imorgon får vi gäster så storstäda rummet och duscha är vad jag ska göra xD.
Men får skriva mer sen ska ner till ica och handla lite saker innan mr bean börjar:)

Kram så länge~




Tog bara någon random bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0