Lördags mys

Idag är det lördag och vi får "fin" gäster.
Fredriks pappa och fredriks farmor kommer och ska äta hos oss.
Ska bli ganska kul men vi får väl se hur det slutar.

Idag så har jag städat rummet.
Eller jag är fortfarande inte klar med rummet men snart så.
Ska duscha och sminka mig sen med;p.
Ska sammt kanske boka flyg biljetter till malmö över nyår.
Så tihi men får inte köpa mina skor jag vill ha men ska nog se om jag kan hitta ett par liiite billigare.
Okej 350:- kostar dem men jag ska till centrum imorgon och köpa byxor så ska se om man hittar ett par andra.
Sååå snygga är dem.
Sen ska jag hitta ett par nya ute skor.
Mina läcker igenom xD hehe*

Just nu förtillfället sitter jag på pappas data med musik och håller dem sällskap.
Ska snart upp och fortsätta fixa mig.
Och städa rummet som typ aldrig kommer  att bli klart.

Angående nyår ska det bli skönt att få komma bort från stockholm.
Ska ju trotts allt flytta om två år:).
Så måste bli van att bo där ;).
Men nu så ska jag fortsätta sjunga och fixa kläder tills imorgon.
Imorgon blir det att klä upp sig fint och gå ut på resturang med fredrik,hans pappa och farmor.

Puss på er sålänge~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0