Polly på kvällen

Om det är en sak jag precis har börjat gilla igen är det godiset polly.
Jag har hållt mig till chips och cola ett bra tag nu men sen då jag köpte lösgodis till mamma och pappa så kom polly med ner i påsen.
Tog en och sedan slutade det i en katasrof.
Så idag gick jag ner och köpte en påse polly och satte in en 2 liters cola i kylen.
Fest med polly och cola eller vad säger ni???;)..

Dessutom har jag hittat min ring.
Min ring jag fick av fredrik var borta och vi har letat i hela huset.
Men nu då jag stod vid min bokhylla och höll på tittade jag ner och där såg en en konstig rund sak.
Tog upp den och skrek nästan va glädjen.
Min älskade ring är tillbaka på mitt finger igen<3.
Har kännt mig naken hela dagen tack vare den ;D..
Men inte längre:D..

Sen så hittade jag en ny bra låt med aqua.
Kommer ihåg attdå jag var liten älskade jag aqua låtarna.
Men sen blev det ju modernare tider och aqua var såå ute enligt alla.
Men nu har dem slagit igenom igen och låten back to 80's är skit bra:D..






Sen så hittade jag en konstig men endå fett skön/rolig låt.
Det är inte många som brukar sjunga om egg men denna sångare sjunger om 6 little eggs xD..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: klart de är possitivt :)



2009-11-01 @ 19:45:54
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0