Söndag och snart skolan

Det har gått tre veckor sedan jag var i skolan och två av dem har jag praoat.
Tycker dessa veckor har varit jätte roliga och jag saknar faktiskt skolan.
Imorgon så blir det att stiga upp klockan sex och ta tåget till södertälje:).
Men längtar tills dess:)
Så idag blir det att shoppa och äta ute ;).
Det jag ska handla eller det som står på min lista är:

*Hämta ut nya p-piller
*Nya byxor
*Nya skor ute-Inne
*Ring till örat

Så om jag uppfyller dessa blir jag verkligen glad:).
Tihi.
Så nu då pappa kommer tillbaka ska vi åka och handla.
Sen vart vi ska äta med fredriks pappa och farmor så vet jag inte ens jag det.
Men f år hoppas det blir kul iallafall:)..

Nu ska jag borsta tänderna och äta choklad bye så länge ;)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0