Tandläkaren

Om det är något många är rädd för är det tandläkaren^^
Dock har jag själv inga problem med att gå dit :P
Är van att få sprutor och är inte rädd för nålar.

Lixom hallå 13 stycken piercingar och 2 tatueringar och man ska vara rädd för nålar?
Visst, det finns ju vissa som är det och hur det går ihop fattar jag inte xD..

Men men fick laga ett hål och har skit ont, elelr skit ont är nog att överdriva xD.
Men det dunkar lite det är väl allt..
Sen då jag var klar så gick jag och fredrik till coop.
Hade en lite jul känsla så ville till coop.
Och vad hade dem där??

Jo dem hade lussebullarrrrr<3<3<3<3.
Det är typ det enda jag gillar med julen , det är lussebullar och sen rödkål<3.
Hahaha, ganska lustigt.
För alla andra är det presenterna och jul stämningen men inte för mig:)
Gud vilken tur att vi alla är olika:)..

Tänk er själv hur välrden hade sett ut med samma kläder och intressen? O.o
Inte kul tror jag xD..

Har precis ätit och funderar på att gå ut vid 8 och fotta lite med kameran=)..
Typ lite fin fina bilder eller så får vi ta det imorgon.
Men på fredrag ska jag ju till skolan :/.
Konstigt..

Heheh*



en bild på min fina bukett som jag fick av fredrik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0