Vingar av glas ~

Vingar av glas filmen var bättre än förväntat.
Åhh började nästan gråta för jag levde mig in i rollen med.
Dock påminde filmen mycket om vad som har hänt mig men det var ett tag se nu:P.

Filmen handlade om en 18 årig tjej vars mamma har dött.
Hon lever i en lägenhet med stora systern och pappan.
En dag har pappan anårdnat en fest och bjuder in två killar som han vill ska gifta sig med hans döttrar.
Huvud personen går dock inte med på det men hennes stora syster gör det.
Den 18 åriga tjejen blir våldtagen av hennes "man" som fixade henne jobbet hon jobbar med.
Men när hon träffar den ensamma killen johan så förändrades allting.

I mina egna åsikter så skulle jag vilja ha liite mer våld i filmen.
Men det e drama så man kan ju inte begära för mycket.
Dock kan jag rekommendera denna filmen stort.
Så se på den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0