Om det är något i livet man behöver så är det vänner.
Själv har jag alltid haft ganska få vänner men det har också varit dem bästa:).
Just nu har jag förlorat dem bästa.
Inte alla då men dem jag verkligen tydde mig till.
Kul är det inte, jag får inte snacka eller visa mig inför dem.
Brustet hjärta går aldrig att laga.

Alex och jenny ni har varit dem bästa vännerna jag har haft.
Vi har funnits för varandra men inte mer.
Ser ut som ett farväl här.
Ville inte att det skulle sluta såhär men vad har man för val,
Livet är orättvist.
Jag ville verkligen inte att våran vänskap skulle ta slut men värkeen jag eller ni har tid.
Ni har ert liv och jag har mitt.
Allt är förstört på grund av mig men vad annars?
Den tiden vi har umgåtts och haft kul var dem bästa i mitt liv.

Men jag hoppas verkligen inte ni vill att vänskapen ska ta slut.
Det vill inte jag iallafall men så som det ser ut nu kanske den gör det :'(
Miss u guy's..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0