Bio med den bästa<3

Igår så var jag och älskling på bio i kista:).
Vi såg Fame gissa om den var bra eller?
Lovar jag ska ha den på dvd då den kommer ut till dess:D..
Älskar den fick värsta gåshud xD..
Men vi typ kom till kista så skulle jag hitta en present till han så han fick välja film:)
Hittade ett armband som han blev överlycklig för:)
Vi gick och valde något att äta=)
Vi valde för en gångs skull inte donken;P..
Jag och fredrik tog texas burger co.
Den kan jag faktiskt rekomendera:)
Väldigt god hamburgare och kyckling:D<3..

Hihi..
Sen köpte jag en ny väska , tack älskling för pengarna<3<3<3<3..
Gick lite i affärer och sen blev det bion..
Vi åkte hem efteråt och sedan gick jag och la mig xD.
Vart skit trött.

Idag så har jag pluggat och tagit lite ego med natta;D..
Inget fotto blir seriöst då jag och natta är igång xD.
hahah
men men gulliga blir det ibland:)..
Nu ska jag tvätta bort mitt smink och byta om, sen ska jag nog se en film och ladda lite ner musik:)
Men ni får ha det så kul allihoppa:D

Kram~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0