Fredag snart

Äntligen torsdag.
Det känns som om denna veckan har gått jätte långsammt.
Eller vad tycker ni?
Jag bloggar knappt längre, men ska försöka så gott jag kan :D..

Idag vart det skolan.
Jag vera och anton höll ihop idag:P
Tog samma tåg hem, hahah har nog aldrig skrattat så mycket förut.
Var så komiskt allting.

Jag och anton är nog dem enda som ser fram emot skolfotograferingen xD.
Ingen annan gör det utom vi.
Förstår inte varför ingen gillar det.
Visst jag blir inte så bra på bilder men det är endå lika kul och ta :)
Älskar porträtt bilderna , värsta överraskningen som kommer hem i brevlådan.
Man undrar undrar hur det blev och bla bla bla..
Så skolfoto för mig är jätte kul.

Och igår blev det hejdå röda håret och välkommen blondt.
Blev ganska lyckat förutom ifram och topparna.
Men har sagt till min moster att hon ska få bleka och klippa det:)
Så om en månad blir det ungefär en klippning och blekning igen:)

Men nu ska jag somna in har haft en tuff dag.
Och tuffare blir det..
Har förlorat alla mina vänner och samtidigt fått nya.
Allt förändrar sig och det som har hänt ville jag inte skulle hända ofc.
Men det är livet, och det finns ingenting att göra åt det..
(Bild på mig i skolan ;D)



( som ni kanske märker ser det ut som små läppar och stora kinder, men det var inte meningen xD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0