Känns som en söndag

Det är onsdag men känns som en söndag.
Kan det vara det tråkiga vädret? eller kan det bero på att man inte har något att göra?
Det vet jag faktiskt inte.
Vet inte ens vad jag vill göra för något..

Det jag och fredrik ska göra idag är att hämta ut nya p-piller och sedan gå till körskola.
Fredrik ska ha lite nya tider osv.
Sen efter det blir det bara att vara hemma..
Och snart är det fredag och då ska jag klippa och färga med:D.
Så jag har iallfall någonting att göra och sedan något att längta till.

Hoppas också att det blir som jag förväntat mig=)
Man vet aldrig vad en blekning kan göra för något speciellet med håret;).
Så det är väl det jag ska göra idag:).
Men om det nu skulle komma något mer så skriver jag ikväll:)

Känns också skönt att kunna skriva i bloggen igen:)
I skolan funkar det ju också men att uppdatera utan bilder är lite tråkigt:)
Men nu får jag skynda mig iväg ska till centrum..

bye bye~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0